Aankomst en vertrek
Algemeen
Wifi
Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.
Oplaadpunt elektrische auto's
Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.
Serviceset
Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.
Bezoekers
Vrienden en familie zijn van harte welkom. Overdag visite ontvangen is mogelijk tussen 8.00 en 23.00 uur. Blijft het bezoek na 23.00 uur? Dan dienen zij aangemeld te worden bij het Service point. Dagbezoekers kunnen hun vervoermiddel buiten het terrein parkeren.
Toegang zwemparadijs
Alle gasten hebben gratis toegang tot zwemparadijs De Roompot in Kamperland. Wanneer je in het bezit bent van een Keycard kan je hiermee tijdens openingsuren je toegangskaarten verkrijgen. Wanneer je niet in het bezit bent van een Keycard kan je je toegangskaarten ophalen bij het Service point. De toegangskaarten zijn geldig tijdens je vakantie en worden slechts eenmaal verstrekt. Kinderen t/m 4 jaar ontvangen geen kaart. Je toegangskaarten zijn 4 uur na entree weer geldig.
Aankomst
Op de dag van aankomst is je accommodatie vanaf 16:00 uur beschikbaar. Heb je een hotelkamer geboekt? Deze is gereed vanaf 14:00 uur. Je mag al de hele dag gebruik maken van de faciliteiten op het park, zo verleng je je vakantie!
Toegang park en vakantieverblijf
Bij aankomst op het park open je de slagboom met de pincode die je vooraf per e-mail hebt ontvangen. Na het openen van de slagboom kan je doorrijden naar je accommodatie. Je opent de accommodatie met de eerder toegestuurde keycard. Je hoeft dus niet langs het Service point. Heb je een hotelkamer geboekt? Meld je dan na 14:00 uur bij het Service point, hier ontvang je de sleutel van je kamer.
Geen informatie over de toegang van je accommodatie ontvangen? Haal dan na 16:00 uur de keycard van je vakantieverblijf op bij het Service point. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf via telefoonnummer +31 (0)181 330 160.
Goed om te weten: gedurende je verblijf opent de slagboom automatisch via kentekenherkenning. Vul je kenteken alvast in via Mijn Roompot. Het is niet mogelijk om tijdens het verblijf van auto te wisselen.
Parkeren
Je kan de auto gratis bij je vakantieverblijf of in de nabijheid parkeren. Een tweede auto kan je parkeren op de centrale parkeerplaats. Bekijk jouw geboekte vakantieverblijf voor meer informatie.
Arrangementen
Heb je een arrangement geboekt dat op de aankomstdag begint, zorg dan dat je vóór 18:00 uur aankomt.
Vertrek & administratieve afhandeling
Vertrek
Je wordt verzocht op de vertrekdag vóór 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je in een hotelkamer, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.
Je vakantieverblijf netjes achterlaten
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.